TOP MODELFREAK OCH NY GADD JAO

Känslan när Americas Next Top model äntligen börjar sändas på tv igen! Varit uppehåll hur länge som helst nu känns det som, så lyckan är total när jag fick bänka mig framför tv'n klockan sju för att se på det! Like good old days :) Haha..
Kul också att det är killar med denna säsong må jag säga!
 
Imorgon väntar jobb. Även ett jobbigt möte där runt klockan 15.00 men förhoppningsvis kommer det gå fort och smidigt, håller tummarna på det iallafall. Nervös och inte alls taggad men men, nångång måste det göras så. Från det ena till det andra, så har jag skaffat mig en ny tatuering :) Blev en text på armen med citatet Trust your Struggle. Minns när jag var in i en smyckesaffär då jag var runt 18-19 år gammal och såg ett halsband med den texten ingraverad, och jag fastnade för just dom orden så himla mycket. Trust your Struggle. Och sen dess har det varit något som jag har tänkt på många gånger då man har haft motgångar och allt kanske inte sett så ljust ut. Det är ord som hjälpt mig att hålla modet uppe och trots allt fortsatt kämpa. Så det kändes bara helt rätt att tatuera in just den texten, blev jättenöjd! Nu taggar jag för nästa!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback