SKORPAN ♥

Alltså jag vet inte vad jag hade gjort utan min älskade Skorpan. Han är verkligen mitt allt! Min lilla kille. Tänk att jag haft honom från att han knappt var två veckor gammal, jag har nappflaskmatat honom och verkligen varit hans mamma från första stund då han inte haft någon kattmamma. Det går inte förklara hur mycket kärlek jag hyser åt honom, och den kärlek jag får tillbaka är oersättlig! Han är helt enkelt bäst och jag förstår inte hur jag kunnat leva utan denna söta lilla krabat i mitt liv. Som möter mig jamandes och överlycklig i hallen varje gång jag kommer hem, som sover tätt intill mig varenda natt, som tröstar mig när jag är ledsen, som väcker mig på morgon då jag sovit för länge,
som är världens bästa sällskap, som bara alltid finns där! Mammas gosgris!
 
Värlsbäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback