MIN HELG

Då var det söndag. Tänkte dra helgen lite snabbt sådär. I fredags var det firmafest i Lycksele, det började med en god middag på Park hotel sen drog vi vidare till MB för att se på Stånk-Tommys 50års fest som var hur kul som helst! Efter att showen var slut hamnade vi på en garagefest där det minst sagt var röjj! Discoljus, rökmaskin, strobelampa, mycket folk och hög musik! Är glad att vi hamnade där och inte på krogen för det var riktigt bra och härlig stämning där! :)
 
Lördagen blev lugn. Plockade lite här hemma, bytte gardiner i vardagsrummet (oj så bra det blev)! Också tog jag mig tid att måla klart skohyllan som jag börjat på. Senare på kvällen var jag ner och hälsade på Jennifer och Ulf en sväng, dom har verkligen fått så himla fint i huset deras! Åter igen, glad att de har flyttat hit!! Sen bestämde vi oss för att dra en liten ragg på samhället. Efter det begav jag mig hemåt för att nöta massa serier och trycka chips med dipp!
 
Idag har jag varit på ICA och storhandlat så nu har jag mat för ett tag framöver i kylen, skönt. Men idag slapp jag göra någon mat då mamma bjöd hem mig på middag, kycklingburgare med jumbo fries. Har aldrig ätit kycklingburgare förut så jag var lite skeptisk men det var gott :) Nåväl. Nu ska jag se klart på premiären av The bachelorette, dricka upp mitt te och sen dejta kudden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback