TILLBAKA I SALA

Jahapp. Ska man ta och skriva ett litet kvällsinlägg bara för att jag inte har något bättre för mig. Vistelsen hemma i Norrland var awesome! Hann träffa många fina vänner, fira min födelsedag, festa, äta god mat, skratta och mycket därtill. Dålig som jag är så tog jag typ inga bilder, vilket jag borde ha gjort. Hur som haver! De femton dagarna jag var hemma i Norrland var femton frickin awesome days!
 
Men jag kan inte heller klaga på hur jag blev välkomnad när jag kom tillbaka till Sala. Kom hem sent på fredagen, då var det bara till att sova. På lördagen hade mina underbara vänner ordnat en överraskningsfest för mig som började med pizza tillsammans med brudarna, sen hade de hyrt in ett sexparty! Så det var en kvinna här och visade massa roliga leksaker. Och eftersom jag fyllde år och var utsedd till värdinna så fick jag en gratisgåva :) nöjd chey! Sen blev det party för hela slanten och det kom fler folk. Jag hade riktigt kul!
 
Jag har då för fina vänner ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback