BACK TO NORRLAND!

Godkväll mina vänner. Tidigt igår morse klev jag upp och packade det sista som skulle ner i väskan och gjorde mig redo för min resa hem till Norrland. Tog bussen till Hallsberg, tåget till Stockholm och därifrån flyget till Umeå. Så nu är jag här! Shit. Två månader sen jag var här uppe :) Luften här uppe är så himla mycket friskare än i södra Sverige. Dock kan jag erkänna att jag saknar vädret i söder, där är det verkligen sommar! Vilket jag inte kan påstå att det är här än.

Hursomhelst. Varför jag ens åkte upp hit är för att jag ska vara kattvakt åt Jennifer&Ulfs tre katter. Dom är i Turkiet och ska vara där till den 30e. Så nu är man Lycksele bo igen! Åtminstonde för en vecka :P Ska försöka träffa mamma och lillebror nån dag också, känns som att det var hundra år sen vi sågs så det skulle verkligen vara jätte trevligt.

Måste också nämna att jag saknar ihjäl mig efter min älskade lilla kissebebis ♥ Min lilla bebis. Och såklart min fina pojkvän! Ska inte hem förrän den 2a Juni igen. Gud vad långt bort det känns. Ska ge dom världens mys när jag kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback