HEM TILL ÅSELE OCH GRATTA VÄRLDENS BÄSTA MOR!

Japp. Då var man inne på sjätte dagen uppe i Norrland. Sex dagar kvar tills jag är hemma i Askersund igen. Saknar Skorpan till tusen! Gud vad mycket uppmärksamhet han ska få när jag kommer hem, massor av mys också ska jag lyxa till det för han med lite tonfisk på burk som han älskar :) Min lilla kisse ♥

Idag tar jag bussen hem till Åsele. Ska bli riktigt skönt att äntligen få träffa familjen, har som sagt inte setts på över två månader. Ska dit och äta god mat och såklart fira min fina mamma på morsdag! Blir att sova där tills imorgon och sen ta bussen tillbaka till Lycksele för att fortsätta ta hand om dom tre små grisarna jag är kattvakt åt.

Kommer nog bli en kanondag idag! Och på det hela är det otroligt fint väder ute :) Tummen upp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback