TAR UPP BLOGGANDET IGEN

Hej mina fina! Det var inte igår. Har inte brytt mig om bloggen på någon månad. Men nu har jag tänkt försöka ta upp mitt bloggande igen :)  Har hänt en del sen sist. Har bland annat blivit singel, vi skildes som vänner och det känns skönt. Det var tre underbara år men på slutet gled vi ifrån varandra och tillslut umgicks vi bara som vänner kändes det som. Hur som helst kommer det vara en tid i mitt liv som jag aldrig kommer ångra. Jag önskar honom all lycka i framtiden!
 
Med vårt uppbrott fördes det med en hel del förändringar. Har flyttat från Örebro till Sala. Trivs som fisken i vattnet här och ångrar inte en sekund att jag valde Sala av alla ställen. Kanon ställe med awesome folk! Bor för tillfälligt hemma hos min kusin Camilla och hennes pojkvän Tomas men söker eget för fullt. Förhoppningsvis har jag snart egen lägenhet!
*håller tummarna*
 
Min syster har även gift sig, hur fint som helst var det. Och jag fick äran att vara tärna :) Är så glad för hennes och Ulf skull, dom är som gjorda för varandra. Och med ett bröllop så kommer ju självklart en möhippa. Möhippan var hur kul som helst! Kommer lägga upp lite bilder från både bröllopet och möhippan någon dag framöver när jag har tid.
 
Ja det finns egentligen hur mycket som helst att skriva om, har som sagt hänt en hel del men orkar inte skriva ner allt. Jag mår bra och livet flyter på! Nu hoppas vi på att bloggandet kanske blir bättre än var det varit, jag lovar att jag ska göra mitt bästa :) Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback