MAT, TRÄNING OCH AF

Tjo peepz! Vad har ni för er ikväll? Själv gör jag inte mycket alls, precis ätit världens godaste korvstoganoff som Thomas hade slängt ihop. Mätt som sjutton blev jag! Har seriöst börjat äta som en häst :o Vilket i och för sig inte alls är dåligt, har gått upp tre kilo sen jag flyttade hit. Ett riktigt stort plus då jag verkligen kämpar för att gå upp lite i vikt. Så alla kilon tackas och tas emot med ett stort leende :D Men jag är fortfarande chockad över mig själv, som får i mig så galet mycket mat. Äter typ trippla portioner mot vad jag gjorde förut :P
 
Snart blir det att sätta igång och träna också. Jag och Milla ska köra stenhårt! Och då tränar jag såklart inte för att gå ner i vikt/bli smal utan för att bygga muskler, bli fit och hälsosam! Blir nog skitbra i slutändan, äta mycket och träna mycket!
 
Från det ena till det andra. Idag hade jag mitt första möte på arbetsförmedlingen, det gick bra. Mitt första intryck av min handledare var väldigt bra, vilket kändes skönt. Ska träffa henne igen den 29e augusti. Så nu jäklar blir det till att söka jobb! Vore så skönt om man lyckades få något att göra på dagarna, sen att få lön vore ju awesome också! Så man kan unna sig något lite då och då :) Ne nu ska jag sluta babbla. Tjarå! :3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du fick ett gott första intryck på AF! :)) och lycka till med jobb och sånt!! ^___^

2012-07-31 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback