VÄLKOMMEN TORSDAG

Halloj. Då var den här veckan snart slut. Klev upp klockan sex imorse och åt en rejäl frukost med
Sebastian. Det kändes väldigt behövligt! Alldeles för sällan som magen får sig en god frukost. Bokat
tvättid idag från 08-12 så jag håller på att tvätta för fullt. Och när tvätten är klar ska jag ta tag i disken!
I måndags var jag och Jennifer på Röda korset för möte med globala ungdomsgruppen, det var
trevligt och vi kom fram till många vettiga saker! Vi har bl.a. beställt hem kak och godis lådor som
vi ska sälja för att samla in pengar till svälten i etiopien. Hoppas att man får mycket sålt! :)

I tisdags firade jag och Sebastian tre år tillsammans. Helt galet att det gått tre år sen
vi träffades! Kan inte riktigt förstå det själv :p Tre fantastiskt underbara år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback