DÅLIG UPPDATERING

Hej, det var ett tag sen! Haft fullt upp med flytt den senaste veckan, därav den dåliga uppdateringen. Men nu är vi äntligen klar! Har knappt skrivit något om flytten, men ja nu bor vi i en ny lägenhet för er som inte redan visste :) En fin tvåa med balkong. Riktigt trevligt område måste jag också säga! Mycket trevligare än förra lägenhetshuset.

Något som däremot suger är att min dator har slutat fungera :( Tror det är fläkten som gett upp.. Åh, känner
mig seriöst handikappad utan min dator! Men men. Vi kopplade in Sebastians dator nu så
jag får väl låna den då jag behöver. Men det suger ändå! Jävla dator!

Ohhh btw, en grej till! Jag fyller år imorgon :D woop woop!

Kommentarer
Postat av: Mli

Blir så ibland..

2012-01-05 @ 19:50:38
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback