MJAO ♥

Min älskade kissemiss! Vad skulle jag ha gjort utan dig? Han är typ seriöst det bästa som hänt mig. Han är såå himla mysig och go. Och såfort jag är ledsen kommer han upp till mig och får mig genast på bättre humör. Finner sån tröst hos honom, nästan som att han känner på sig när det är något.. Haha, gud vad fjantig jag måste låta nu. Är ju för sjutton bara en katt! Men faktiskt inte vilken katt som helst, nejdå! Utan Skorpan, min katt, världens finaste bästaste katt ♥

 

'

tokis! han älskar att vara i påsar :b


Kommentarer
Postat av: emma

Jag förstår precis vad du menar! Jag totalälskar min katt, hon är sjukligt speciell.

2012-02-19 @ 15:43:44
URL: http://emmawallgren.se/
Postat av: Unni

Så där är min katt Egon också :P han sover alltid i plastpåsar eller i min fruktskål om den är tom haha.



Och när jag bodde i Åsele och kom hem gråtandes efter skolan så satte han sig bredvid mig i soffan, pratade med mig och gnuggade sitt huvud mot mitt. Då fick man verkligen känslan av att han förstod att jag mådde dåligt och försökte trösta mig :) katter är inte dåliga de.

2012-03-01 @ 08:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback