CRÄJZY GÜRL IN NORRLAND!

Bjuder på en bild på mig själv från en fest hemma hos Milla där man inte skulle komma som sig själv, vet inte vad jag kom som, men inte som mig själv iallafall :P Kan ju också berätta när jag ändå skriver att jag åkte hem till Norrland igår, en bussresa på ungefär tio timmar. Men det gick faktiskt bra, inte alls så jobbigt som det var sist när jag åkte upp. Fick iofs sitta själv hela vägen denna gång, var nog därför det inte kändes så drygt. Hur som helst så är jag i Lycksele hos storasyster och Ulf just nu. Imorgon åker jag vidare till Åsele för att äntligen få träffa min goa mamma (som jag förövrigt saknar så mycket så jag spricker) och såklart resten av fina familjen, Henrik, lillebror och storebror :) Myyyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback