PÅSKHELGEN

Har inte skrivit något om påskhelgen kom jag på. På fredagen var vi bara hemma, jag och älsklingen. En lugn hemmakväll med massor av mys och god mat. Vi åt kyckling&currygryta med ris. Blev även några glas vitt vin senare på kvällskvisten. På lördagen var vi bjudna på påskmiddag och fest hemma hos Cissi och Toni i Skövde så vi tog bilen dit tidigt på dagen. Väl där åt vi supergod mat, lekte charader och annat skoj, drack och hade det bara hur kul som helst! Träffade även lite nytt trevligt folk så det var najs. Drack till så sent som fem på morgonen, sen hade vi sovplats hos Tonis mamma Tina. När vi kom dit mitt i natten/morgonen så hade Tina dukat fram världens frukost åt oss :) Vilket satt helt perfekt! Var även duktig och drack vatten innan jag gick och la mig, så jag mådde ändå hyffsat på söndagmorgon.

På söndagen sa vi hejdå till alla och åkte vidare till Hjo där vi var bjudna på middag hos Sebastians gamla fosterfamilj. Fläskytterfilé med klyftpotatis och sallad bjöds det på. Och cheesecake till efterrätt :) Inte alls helt fel!
En jävligt bra helg med andra ord! Sammanfattningsvis en jävligt bra helg med andra ord!

Sen måste jag sist men inte minst tacka Renaté som fick mig att börja använda Instagram.
Hur kan jag ha missat denna underbara app? Jag heter Ejergard för er som undrar :)

& Btw, bilder från lördagen kommer upp sen då jag fått alla bilder. Just so you know. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: kristiniis en av örebros största bloggerska!

Sv: Ja visst är det så, människor borde veta vad det är som verkligen betyder, annars förlorar man det tillslut.



hoppas du får en bra dag! :)

2012-04-11 @ 10:00:52
URL: http://kristiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback