TWIGGY LAWSON

Jag har typ glömt bort att jag har en kategori "Made By Me". Såg nu att jag knappt lagt upp något där. Så kanske är dags att visa något mer nu! Här är en tavla på Twiggy som jag gjort för några år sen. Den är målad i akvarell och flytande bläck. Hon hänger så fint på väggen här i vardagsrummet :) Jag har alltid haft en väldigt stor kärlek till Twiggy. Kan sitta och googla bilder på henne i timmar typ. Varenda bild på henne är en fröjd för ögat!


Ber om ursäkt för den halvkassa bilden, rummet
speglar sig i tavlan i know. Men tänk inte på det! ^__^

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad härligt! :)

Hur länge ska du vara där då?



I helgen blir det väl lite party kan jag tänka mig, vi har inget planerat just.

Vad ska ni hitta på för roligt då? :)

2012-04-06 @ 17:10:13
URL: http://mandiy.blogg.se/
Postat av: Mette

Ursnyggt Theodor gillar dina alster riktigt mycket kunde ju bli en extrainkomst för dig att sälja dem till hugade spekulanter isf måste du antingen själv eller med hjälp få ditt namn över det du gör innan du lägger ut dem. Har en del ideer som skulle kunna generera pengar för det du gör slår en pling om det :)



Kram Mette, Theodor och Felicia



Ps: Felicia skickar massor av hjärtan till dig

2012-04-06 @ 17:14:36
Postat av: Jennifer

Fint som vanligt :) jag hoppades på ett inlägg om inbjudningskorten snart :D

2012-04-07 @ 12:15:42
Postat av: cherie

jätte fint! :)

2012-04-09 @ 20:31:57
URL: http://www.cherie.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

SÅÅÅÅ snyggt :D

2012-04-10 @ 22:05:09
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback