FIX INFÖR IMORGON

Dålig uppdatering idag, jag vet. Men har haft fullt upp hela dagen! Varit på systemet med Jennifer och köpt alkohol inför imorgon. Sen drog vi på salongen och kreppade varandras hår inför imorgon så slipper vi göra det då. Efter det hann jag bara hem och käka och sen drog jag bort hem till henne, där vi fixade ihop en playlist med bra partymusik, testade vilka kläder vi skulle ha osv osv. Så hela dagen har gått till att fixa för imorgon! Vi drar till Umeå runt tio imorgonbitti, väl där ska vi hjälpa Emma att fixa i ordning allt sen klockan sex kommer folket :D

Woho vad jag är taggad!


Kommentarer
Postat av: Nike Lindholm

Javisst det kan vi absolut göra och tack desamma! Jag la till dig nu!

2011-09-23 @ 23:29:03
URL: http://nikeonabike.blogg.se/
Postat av: Artan

Hej,



Jag har min första tävling på min hemsida om att vinna en t-shirt min affär säljer som jag designat. Skulle uppskattas om du var med!



www.artanart.se

2011-09-24 @ 00:45:27
URL: http://artanart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback