VETERINÄREN OCH TVNÖRDEN

Idag var vi med katterna till veterinären för att se så att allt stod rätt till. Och det gjorde det! Alla såg ut att må bra och dom trodde att dom nu var 3½ vecka gamla. Dock hade en ögoninflamation, vilket vi misstänkt då den inte sett lika pigg ut i ögonen som dom andra. Så vi fick en salva som vi ska använda i en veckas tid och sen ska det försvinna. Småkissarna!

Ikväll ska jag se på Bonde söker fru och Ensam mamma söker, om jag har tid dvs. Rätt var det är så ska kissarna ha mat precis då. Isåfall får jag ta och se det på internet sen bara. Och imorgon är det tisdag, vilket betyder TOP MODEEEEL! Haha, jag är sån jäkla tv nörd :P


Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Tävling på bloggen!



I vinstpotten ligger ett "Konad stone set"

Perfekt för dig som vill ha snygga naglar i vinter.



Se instruktioner på min blogg :)

2011-10-31 @ 18:55:23
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

allt bra? :)

2011-10-31 @ 21:24:38
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback