JAG SÄGER BARA MUMS

Åh! Idag var jag på ICA och handlade, så såg jag värsta nya bullen :O haha. Allvarligt, blev värsta paff. Jag typ "WOW! Den som kom på idén att stoppa daim i en bulle måste ju vara ett geni!, omg omg!". Haha. Så jag var tvungen att köpa för att få smaka på denna spännande godbit som låg framför mig. Och inte bara en blev det, var ju köp tre betala för två :P Och fysjutton! Dom var hur jäkla goda som helst! Sådär perfekt mjuka och goda ni vet! Dock var det inte små daimbitar i den som man trodde att det skulle va i, utan det var typ mer nån slags daimkräm? Vet inte hur jag ska förklara. Men ungefär som det gula på wienerbröd, fast inte gult och med smak av daim :P Anyway, dom var superduper goda!


TUMMEN UPP FÖR DAIM INSIDE!



Kommentarer
Postat av: Unni

Åh vad avundsjuk jag blir på att du kan äta sånt där! Jag vill alltid prova allt nytt i bakverk-världen men jag kan inte :( lyckost!

2011-11-19 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback