SOME QUESTIONS

någon du saknar: pappa, vi ses alldeles för sällan.
någon du beundrar: min mamma, hon är bäst.
någon du facineras av: lillebror, han får mig att häpna varje dag.
någon du älskar: sebastian! älskar honom otroligt mycket ♥
någon du ser upp till: storasyster Jennifer.

senaste gången du grät: för sex dagar sen, i söndags dvs.
senaste gången du hade skoj: igår då vi var i umeå.
senaste personen du kysste: sebastian
senaste personen du sov med: sebastian

vem är din bästa vän: marina, jennifer och sebastian ♥
vem är din idol: hm.. har ingen speciell idol. I artistväg blir det nog Sam-e, annars mamma&pappa!

vad är det bästa du vet: oj, skulle kunna skriva mycket här. Men om jag ska hålla det kort blir det väl familjen, sebastian, att få vara med dom jag tycker om, sommar och sol :)
vad är ditt bästa resemål: haha, ja eftersom jag aldrig varit utomlands så får det väl bli stockholmsresan med klassen som vi gjorde i gymnasiet.
vad gör du om 10år: om 10 år.. oj. Ingen aning faktiskt. Jag hoppas iaf att jag är lycklig, har ett bra jobb som jag trivs med, bor fint och kanske till och med har en liten knodd :)

planer inför sommaren: roadtrip söderut och hälsa på massa folk, åsele sommarmarknad, festa och bara njuta av att det är sommar!

Kommentarer
Postat av: PAPPA

Du är för goo ... bra svar på ALLT ...kram

2011-06-05 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback