PÅ SKOLAN

Klev upp tidigt imorse och fick skjuts till vännäs av Jennifer, hon skulle till Umeå så jag åkte med henne istället för att ta bussen. Kändes riktigt skönt! Tanken var att jag skulle träffa min bildlärare och visa henne en tavla jag gjort och be om lite hjälp, men så var hon såklart på nån konstgrej i italien. Så nu måste jag släpa på den i onödan :p do'h!

Ska iallafall träffa Anita (historielärare) klockan halv 11 och prata lite. Se hur det går för mig osv. Jag hoppas att det går ganska fort så jag hinner med 11.10 bussen in till stan, annars måste jag sitta på skolan och inte göra nånting till 13.30.. kändes inte sådär jättepeppigt. Plus att jag glömde mina hörlurar hemma, vilket betyder att jag inte kan slå på nån film ifall jag måste vänta:( Jaja. På tal om nånting annat, fan vad jag är hungrig!! Skulle kunna äta vad som helst nu, magen ba skriker efter mat! :o give me food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback