EFFEKTIVA JAG

Har känt mig riktigt effektiv idag! Klev upp klockan 7, promenerade bort till vårdcentralen, kom hem och åt lunch, bokade tvättid, dammsugat och skurat hela lägenheten, diskat upp all disk, skurat toaletten och handfatet (så nu är det skiiiinande rent), och nu håller jag på att tvätta för fullt! :) Det är så skönt när man har hinner med så mycket nytta! Nu ska vi börja med maten, blev en lite sen middag idag. Det blir iallafall chickenrace :D MM, det är så gott!

Bjuder på en bild sen jag gick på
gymnasiet, då vi var i stockholm med klassen:)

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh stockholmsbilden <3



ja saknar!!

2011-05-12 @ 20:02:07
URL: http://jennfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback