EN SVÄNG PÅ STAN OCH SYSTER FRISÖR

Då var det torsdag. Har varit på stan en sväng idag, var och hämtade ut nya ppiller på apoteket också hittade jag ett par byxor på lindex som jag gillade så jag slog till och köpte dom! Var även iväg på möte halv två, det gick bra.. ganska bra iaf. Ska dit igen om två veckor och se vad som sägs.

Well well. När Sebastian har slutat jobba så ska vi dra till salongen, Jennifer ska klippa Sebbe :) Vilket behövs kan jag säga er! Han har blivit jätte långhårig! Jag vet att jag har sagt det förut men jag måste säga det igen, vilken jäkla tur man har som har en syster som är frisör! Annars vet jag inte hur man hade sett ut i håret :P haha. Tack för att du finns! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så rar <3

2011-03-31 @ 19:34:57
Postat av: jessica

:) <3

2011-04-01 @ 12:41:51
URL: http://iamawesomee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja vi är så glada att vi "fick" en frissa i familjen : )

2011-04-02 @ 21:30:23
Postat av: jessica

haha ja men ellerhur mamma :)

2011-04-09 @ 21:16:50
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback