UTAN KAMERA OCH DET SUGER

Tre dagar sen sist jag uppdaterade. Får nästan lite ångest då det går dagar mellan att jag bloggar.. haha, illa. Men jag hade tänkt att mitt inlägg efter "FYNDAT I SOMMARVÄRMEN" skulle bli ett inlägg om grejerna jag köpte, lägga ut bilder på hur allt såg ut osv. Men kom på att jag inte har min kamera hemma, så det blev inget inlägg eller bilder. Trodde jag skulle få igen den rätt snabbt, men jag är så seg på att hämta den :P Nu orkar jag inte längre vänta på kameran, får ta och skriva ett sånt inlägg sen då jag har kameran istället!

Känner mig lite handikappad utan min kamera om jag ska vara ärlig, ska se om jag kan hämta den ikväll. Har jag otur så ligger den kanske i Åsele till och med. Då lär jag ju inte ha den än på ett tag. Jag hoppas verkligen inte att den är i Åsele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback