SÖNDAGKVÄLL

Yey! Pappa fyllde just på min mobil med 300kr! Varit utan pengar på den i flera dagar nu, har fan känt mig handikappad då jag inte kan ringa eller smsa. Så pengar på mobilen behövdes! Äntligen :)

Haha juste, det har jag ju glömt att berätta. I veckan då vi skulle åka till jobbet så glömde Sebastian nycklarna i lägenheten, och vi har en sån där dörr som låser sig av sig själv. Som tur var kunde man tydligen ringa lycksele taxi och be dom komma och öppna åt en (hade jag ingen aning om att man kunde göra, varför har taxi dom nycklarna?!). Aja, en taxi kom iallafall och låste upp och det kostade 180kr, sved lite i hjärtat. 180kr i sjön bara för att man glömmer nycklarna, menmen :p Får väl glädja mig med att det kostade 500kr i Vännäs att få dörren upplåst, så 180kr är ju egentligen inte mycket.


Va på väg hem från statoil och himlen var jättefin,
stannade och tog en bild från bron:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback