PLUGGIS&AVIS

Varit duktig och pluggat idag med! Jag måste hinna med det sista innan helgen är slut. Dags att lägga på ett kol nu när det är så lite kvar! Ska bli så ruskigt skönt när jag är klar och slipper skolan. Är för övrigt avundsjuk på alla som får gå på balen och ta studenten nu, jag vill gå på bal igeeeen! Det var så himla kul! Också vill jag ta studenten igen, det var ju typ också hur roligt som helst. Åh, jag saknar min klass.

Jaja. Skönt med helg. Blir snart att gå och lägga sig, trött efter allt pluggande :p Ska upp tidigt imorgon och fortsätta lite med mitt plugg! Sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på :)

,jag och älsklingen då vi
gick på balen 2010 :) bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback