IDAG HAR JAG ÅKT PAKETHÅLLARE

Då var det det torsdag. Idag åkte Sebastian till umeå, han hade en tid hos öronläkaren som skulle kolla på hans trumhinna. Ni som inte redan vet så spräckte han den ju för några veckor sen, thats why. Det gick hur som helst bra där, det skulle läka ihop av sig själv inom högst två månader. Han har lite nedsatt hörsel just nu men det skulle också gå till sig.

Så idag kunde jag inte åka bil hem som jag brukar göra, eftersom sebbe inte var i lycksele. Kände mig inte peppad på att gå hem, men hade inte så mycket att välja på. Men det hela slutade med att jag fick skjuts på pakethållaren av Magdalena (hon som sommarjobbar), det var snällt tyckte jag :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback