KOMMER BLI UNDERBART!

Åhh!! Jag längtar tills den 22 Januari! Egentligen den 24e Januari, det är då firar vi (jag&sebbe) firar två år tillsammans. Men eftersom den 24e är en måndag så jobbar ju Sebastian.. så vi har nu bestämt att vi firar det på lördagen istället! Ringde och bokade hotell igår på Hotell Avenyn, verkar riktigt najs där! Så om exakt sjutton dagar så ligger vi på ett fint hotell och myser jävel, sen blir det även bio och finmiddag på restaurang! :) Kommer bli en dag som vi sent kommer att glömma! Åh vad jag längtarrrrrrr ♥

Såhär kommer vårat rum att se ut :) Plus att Sebastian bokade ett Superior Double Room with Romance package, vilket innebär att rummet inkluderar mousserande vin, fruktkorg och presentkuponger samt frukost på rummet och sen utcheckning. Också har vi både dusch och badkar! Kommer bli så underbart! Jag längtar ihjäl mig :)



Kommentarer
Postat av: Marina

haha det är samma hotell jag och EMil hade tänkt vara på också :) asså det i gaveln vid stan? med Neon ljus i lobbyn?

2011-01-05 @ 21:26:38
URL: http://[email protected]
Postat av: malin

grattis på födelsedag & till dig & sebbe roligt för er :)



& gott nytt år sj :) va skönt att sluta röka så kallt ute :p



klockan är syrrans kan fråga vars hon köpt den. roligt att läsa din blogg har knappt suttivid datorn senaste veckorna :) kram

2011-01-06 @ 19:32:58
URL: http://malinhallen.blogg.se/
Postat av: Jessicas Mirakel William 9*12*10

ååh mys!

2011-01-13 @ 16:14:53
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback