22:40

Happ. Imorgon är det skola, jag är inte ett dugg taggad. Fast det brukar jag väl aldrig vara på måndagar iofs. Drygaste med imorgon är att jag har matte... suck.. någon som vill byta? Jag avskyr matte, värsta jag vet! Men eftersom matte är ett obligatoriskt ämne så har jag väl inte så mycket mer till val än att gå dit så jag får bort den där jäkla kursen nångång!

Har laddat ner hela andra säsongen av Parenthood på datorn i helgen :D Så nu har jag och Sebastian det vi gör! Har också laddat ner My sisters keeper, som tydligen ska vara jättebra har jag hört. Så kanske dags att se den själv och se vad man tycker! Slänger upp en trailer på den för er som vill se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback