STYGN OCH TIGERSÅG

Goddagens. Idag har vi varit hos veterinären och tagit bort Smulans stygn. Vi var tvugna att ge
henne lugnande så hon skulle ligga still, så nu ligger hon här helt däckad bredvid mig i
sängen. Hon borde vakna snart. Den lilla fisen <3 hihi. Annars gick allt jättebra.

Sebastian ringde mig för en stund sen och sa att han var på väg till akuten!? Han hade tydligen
råkat sätta en tigersåg i fingret på jobbet. Aj aj aj! Han visste dock inte hur stort såret var, bara att
det blödde en hel del. Ska försöka få tag på han snart och höra hur det gick. Hjärtat mitt!


Han är verkligen det finaste jag vet, det finaste jag någonsin skådat.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

vilken fin blogg du har :)

2011-12-23 @ 08:27:32
URL: http://matildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback