TÄNK OM..?

Gäsp. Ligger i sängen med bärbara i knät och Smulan gosandes bredvid. Precis kollat klart på
det senaste avsnittet av Elsas värld. Faktiskt en ganska rolig serie :P Tråkigt dock att avsnitten bara
är 10-15 minuter långa. Kunde gärna fått vara liiite längre, menmen. Idag ska Smulan kastreras den lilla
stackaren. Huvva, jag är ju så känslig så jag kommer säkert inte klara av att vara med.. skulle inte förvåna
mig om jag börjar gråta också :P haha. Ne men det ska nog gå bra. Har ju Jennifer med mig, tack och lov.

Men lite läskigt känns det ändå.. tänk om nått går fel? tänk om hon inte vaknar upp efter att dom sövt henne?
Tänk om, tänk om, tänk om. Gud vad jag hatar de uttrycket, tänk om. Dessa två ord cirkulerar ständigt i mitt huvud. Oavsett vad det än handlar om. Alltid dyker dom upp. Tänk om Jessica!? Tänk om. Också bubblar den där osäkerheten fram, som gör att man blir ängslig och liten. Som gör att man varken vill eller kan
fatta ett beslut. För tänk OM. Tänk OM det faktiskt skulle hända.

Ne, skärpning! Man kan inte alltid gå runt och tänka "Tänk om?". För det är ingen som vet fören
man testat. Det är något jag lovar mig själv att försöka bli bättre på! Att inte begränsa mig själv till att
göra saker här i livet pga att jag är feg och tänker "Tänk om" ... Kom igen vafan. Vad kan gå fel?
Kasta dig ut i livet och se vad som händer! Det finns inga tänk om och punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback