I COULDN'T RESIST

Jag försökte verkligen att låta bli men det gick inte tillslut. Jag gjorde precis det jag sagt att jag inte ska göra!
Jag såg dom sista Top model avsnitten på datorn.. Så nu är det slut på det :( Jag tyckte att rätt tjej vann iallafall. Gillade båda som kom till final men helt klart rätt tjej som vann! Ska inte avslöja vem det är för er som inte vet.

Men.. happ. Nudå? Nu är det bara att vänta på att nästa säsong börjar sändas på tv. Vilket är typ jääättelänge kvar. Nästa säsong finns faktiskt att ladda hem, men ser jag den nu så har jag ju inget att se då den väl kommer på tv här i Sverige? Plus att jag då måste vänta till säsong 18 istället, vilket är ännu längre bort. Gah. Tänka sig vilket dilemma!


Kommentarer
Postat av: S I M O N A ^.^

vad har du för dig då?

2011-12-11 @ 19:55:21
URL: http://simoonaaa.blogg.se/
Postat av: malin

tack snälla jessica :)

2011-12-11 @ 22:18:59
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback