DAN FÖRE DOPPAREDAN

För första gången i mitt 20-åriga liv ska jag inte vara med på uppesittarkvällen hemma i Åsele med resten av familjen. Har så mycket jag måste fixa och dona med så jag kände att det blev för stressigt. Vet liksom inte ens vad jag ska ha för kläder på mig imorgon?? Lägenheten ser ut som skit (måste städa!!), vi ska flytta om mindre än två veckor och vi har knappt börjat packa än, så nu blir det att göra ett ryck och se till så att nånting händer!

Oh juste, om det är någon som undrar hur det gick med Sebastians finger så gick det ganska bra, tur nog. Han råkade ju såga sig i fingret här om dagen. Men ett litet bandage på det och en puss från flickvännen så var han glad igen! mihi.


Kommentarer
Postat av: Sebbe

värsta hypokondrikern den där Sebbe :P :) <3 love u baby

2011-12-23 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback