VAD SKA MAN HITTA PÅ EN LÖRDAG SOM DENNA DÅ?

Godmorgon på er! Sovit hur bra som helst inatt, jag älskar verkligen helgerna då man kan få sova ut på morgonen! Kan ju inte finnas något härligare :) Klev upp då klockan var kring 12 ungefär, Sebastian däremot ligger fortfarande och sover :P Men jag ska väcka han när som helst, man kan ju inte sova bort hela dagen :D Plus att vi ska bort till Ucas snart och gå ut med han också.

Hm jag undrar vad man ska hitta på idag? Är ju ändå lördag, då vill man ju som nästan hitta på något känns det som. Inte bara ligga inne och luffa.. :P Ne hörrni, väcka sebbe, ut och gå med ucas och sen klura ut vad tusan man kan hitta på. Annars får jag väl helt enkelt vänta och se vad kvällen har att bjuda på :)


bjuder på en gammbild sen gymnasiet på tina,marina och jag :)

Kommentarer
Postat av: Marina

hihi!

Japp, det är mammas gamla, en 3a! :)

Vi måste ses JÄTTE snart!! :)

PUSSS

2011-08-06 @ 19:57:10
URL: http://duelago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback