INTERNEEET <3

Woho! Vi har fixat mitt internet :D Sebastian kom på att vi hade en till internetsladd så vi tog bara den och satte i routern så nu har jag också internet! Synd bara att han kom på det typ fem dagar efteråt, som jag suttit och klagat och svurit över att det inte har funkat :P Också har det funnits en sladd hela tiden! haha.. do'h. Men nu funkar det iaf!

Vi drog trots allt ut i lördags, även fast jag inte var så pigg. Men det gick bra, piggnade till litegrann. Jag, Sebastian, Jennifer och Ulf packade en ryggsäck med massa god frukt, kex, vin, chips osv också tog vi med oss några filtar och drog in till stan och satte oss på en gräsmatta i slänten och kollade på allt folk och bara hade det trevligt :) Var en hel del drag ute! Men jag höll mig ifrån att dricka, tog en öl när vi satt där och kände efter halva att jag inte pallade alkohol, så jag gav den till Sebastian och drack drickyougurt istället! :> funkade lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback