BARNVAKT

Jahapp.. då var man i Åsele. Tandläkarbesöket imorse gick bra, det var ett stygn som inte hade lossnat så det fixade dom. Annars såg det bara bra ut och det hade det läkt fint.

Hade mina förhoppningar om att få åka tillbaka hem till Lycksele efter besöket men det gick inte då både mamma och Henrik jobbar natt och jag får hoppa in som barnvakt åt lillebror, nån måste ju vara hemma under natten så det fick bli jag. Kände mig inte sådär jätte peppad på att stanna i tråkiga i Åsele, finns ingenting att göra här. Brukar bli så att man bara ligger i sängen framför datorn.. vilket i längden är jäkligt tråkigt. Menmen, vad gör man inte för mammsen. Så många gånger hon har ställt upp för mig så får jag faktiskt lov att ställa upp för henne också då det behövs.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var jätte snällt av dig, trodde först att du kanske skulle känna dig lite mörkrädd och inte vilja göra det. Men men det märks att min lill tjej vuxit på sig : ) kram kram!

2011-04-27 @ 20:41:45
Postat av: jessica

hihi ja :) va söt du är mamma!

2011-04-28 @ 19:40:15
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback