godkväll

Sitter och slö kollar på scrubs och börjar känna mig lite trött. Idag gjorde grabbarna (sebastian&kit) middagen så jag fick bara ligga och slappa medans :D Dom var så duktiga så! Dom bjöd på kyckling,ris och currysås :) Har som vanligt kollat på Biggest loser ikväll, tycker det programet fan är bra! Helt galet vad dom lyckas gå ner i vikt alltså. Även sett på Idol och det var väl ungefär lika kul som det brukar vara då det är auditions :p Massa bra program börjar sändas på tv nu när hösten närmar sig, har en del program som jag följer nu :p Och på söndag blir det ännu ett program att börja följa, för då börjar...*trumvirvel* ENSAM MAMMA SÖKER! haha.. Spenderar typ halva mitt liv framför tvn ;9

Imorgon är det äntligen helg vilket känns jävligt skönt! Dock en dag närmare söndag, sebastian ska åka iväg och jobba hela vecka 37 och 38 så han åker på söndag. Buhu, kommer sakna mitt hjärtegull :( Men det kommer nog gå bra, kommer bara kännas tomt att inte ha min finaste bredvid sig och inte få somna med hans trygga och varma armar om sig. Jag har nog tammefan lyckats hitta världens underbaraste pojkvän! Ah det har jag fan, damn im so happy with him!!

Ne nu blir det sängen, school tomorrow! sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag bor också framför tvn nu. Så sjukt mycket bra program som börjar :D vi får bo framför tvn tillsammans nån kväll hörru.

2010-09-10 @ 00:44:59
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback