lovely weather

Det är helt underbart väder ute idag! Var sjukt otaggad på skola imorse när jag vaknade, men sen när jag kollade ut och såg hur soligt det var ute så fick jag peppen! Det borde vara fint väder varje dag! Då kanske man skulle bli mer ambitiös och orka gå ut lite oftare. Usch blir deppig av bara tanken på att vintern snart är här.. GE MIG SOMMAR IGEN! Hur som haver, varit i skolan idag. Hade bara två lektioner, historia och matte. Fast min mattelärare sa att jag kunde få gå hem och jobba om jag ville, så jag fick sluta klockan 11.20 :) Juste, i lördags var vi ju och såg Toy story 3 och jag måste då säga det, den var riktigt bra faktiskt! Efter bion drog vi förbi megazone och spelade lite och så innan vi drog vi till bussen.

Igår hände inte så mycket, blev en lugn dag med andra ord. Var och handlade, pluggade lite matte, gjorde middag (blev spagetti och köttfärssås), åt, kollade på tv (typ hela kvällen), myste med sebastian, plockade lite i lägenheten, blev trött, borstade tänderna, gick och la mig, kollade lite mer på tv, somnade. Typ så en vanlig söndag brukar se ut för mig, i bortsett från mattepluggandet :p

Idag är det en massa på tv som jag ska se! Klockan 15.00 är det Tyra bankshow, sen klockan 19.00 är det Biggest loser och klockan 20.00 är det Biggest loser Sverige som har premiär idag!! OCH klockan 22.00 är det Lite sällskap med Filip&Fredrik!
Härligt, då var min kväll gjord :D

bild på mig och baby sen i lördags då vi väntade på bussen till vännäs




lite bilder från stan i lördags och på den goda maten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback