toy story 3 :D

Kom inte i säng förren klockan var typ fem inatt, vilket resulterade i att vi sov fram tills klockan var typ ett, men det var skönt att få sova ut! Är ju faktiskt helg och då får man sova länge! Igår åt vi kycklingwook med nudlar och sötsur sås till middag, det var riktigt gott! Senare på kvällen kom Frida och Viktor hit och hälsade på :) Det var trevligt! Alltid lika kul att få se Fridas bebismage, den har verkligen blivit stooor nu :) Idag ska vi åka in till stan och gå på bio, vi ska se Toy story 3 i 3D :D Blir trevligt att få komma ut och hitta på nånting istället för att sitta inne i lägenheten hela tiden :p

Åhh, jag är typ hur sugen som helst på att åka utomlands.. jag och sebastian har suttit och pratat jätte mycket om att åka iväg någonstans nu på senaste. Jag som aldrig varit utomlands heller :o är så taggad på att ba dra nånstans! Har suttit och kollat jätte mycket på sista minuten resor och sånt. Men man ska ju ha pengarna också.. och de kan man ju inte direkt säga att jag har för tillfälligt. Men nångång ska jag bannemej resa!

Den goda maten vi åt :)


haha kit tar kort på mig samtidigt som jag tar kort på min mat ;p
ville inte vara med på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback