FÖRSOV MIG;/

Kuuul, jag har försovit mig:( Jag vaknade imorse typ klockan sju då klockan ringde, startade teven och kollade på Vakna med the voice och kände mig hyffsat pigg (trodde jag ja).. men såklart så somnar jag om :o jävla skit!! Vaknar klockan halv 10 och får världens panik! Inte mycket att göra åt saken, missade historian imorse som jag egentligen behövde gå på:/ menmen. Börjar inte nästa lektion förren kvart i två och den ska jag bannemej på!

Kanske åker till Åsele idag förresten, är ju ledig imorgon så:) Får se hur jag gör. Ne nu måste jag klä på mig och få i mig nån frukost så det händer nånting här!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte bra att försova sig...



2010-09-29 @ 20:42:29
URL: http://iamawesomee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha mamma :)

2010-09-30 @ 16:05:32
Postat av: jessica

haha:) sötmamma! som glömt att ta bort min adress innan hon kommenterat :p

2010-09-30 @ 16:21:30
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback