seg dag

Nu har Sebastian åkt :( Känns lika tomt här som det gjorde sist då han åkte..
men vi ses ju om fem dagar! GE MIG FREDAG NUUU <3

Kommer inte hända mycket ikväll, ska bara ta det lugnt och se på tv och luffa framför datorn. Var nån film klockan nio ikväll på 5an såg jag, var typ en romantisk komedi som hette Matte söker husse. Kanske ser den om jag inte hittar något bättre att se på.. klockan 8 är det iallafall Ensam mamma söker och det ska ja se! :) Juste, jag hörde att de upptäckt att en av killarna som är med i ensam mamma söker tydligen har misshandel och sexbrott mot barn i sitt register???! Helt sjukt. Jag undrar vem av alla det är :s

Ne, nu ska jag fortsätta sakna Sebastian och kanske göra mig något att käka? åhjusteee, jag har fan en såndär låda från findus som man bara värmer upp :D "Thai red curry" heter den, undra om den är god? :D Ska fan värma den nu! Blev som tvärhungrig. Tjaråå!






 

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag saknar dig med hjärtat mitt <3 Det var en underbar helg iallafall! Älskar dig du är mitt hjärta <3

2010-09-19 @ 21:22:13
Postat av: jessica :D

hihi :) Ja, helgen var helt underbar! Tack för att du finns baby. Jag älskar dig också!! <3

2010-09-22 @ 13:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback