hallådär

Sov typ fram till elva idag, det var ruskigt skönt att få sova ut! Typ 10 minuter efter att jag hade vaknat så ringde det på dörren, tänkte vemfan är det som kommer nu?? Helt nyvaken och knappt klädd. Men så kollade jag ut i kikhålet och såg att det var Marina :D Blev jätte glad! Var typ hundra år sen vi sågs. Så hon var här och vi hade massor att snacka om, allt mellan himmel och jord. Klockan två började min lektion och jag fick sällskap av Marina upp till skolan :) Det var riktigt trevligt att träffa henne!

Annars har det inte hänt så mycket idag, gjort bort lite läxor och plockat lite i lägenheten. Max var även på besök en sväng också, vi kollade på idol och snackade skit bara ;9 Anyway, jag tycker det kan bli fredag nu så jag får pussa på sebastian igen :* Bara två dagar kvar nu! wohh!

Nu ska jag feta chips och dipp, sen börja göra sig redo för sängen. Skola imorgon! Har en redovisning klockan två och jag är inteeee taggad! Hatar att redovisa..  ne nu orkar jag inte skriva mer, ska feta chips, hujj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback