school

Hade historia imorse sen trodde jag att jag hade pedagogiskt ledarskap men tydligen så har dom flyttat på dom lektionerna så nu krockar dom med mina matte lektioner.. Så jag har två lektioner samtidigt? :s Liljaskolan säger jag bara. Måste försöka fixa dedär.. eller skolan får fixa det åt mig, kan ju inte vara på två lektioner samtidigt och går jag på ena så får jag ju frånvaro från den andra lektionen som jag inte går på. Usch, så mycket krångel det hela tiden ska vara.

Ja, så jag hade bara historia på morgonen sen fick jag gå hem. Och snart ska jag gå tillbaka igen, har arbetsliv&lärande med ettorna 13.45. Inte taggad! Någon som vill byta? (A) Hade hellre velat stanna hemma och sova istället! Men näe, jag ska vara en duktig tjej och gå dit hur lat och otaggad jag än känner mig!


en trött jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback