about me

Berätta fyra saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
1. Jag har världens fobi för trollsländor, usch dom är så vidriga! hate them:(
2. Jag tycker det är gott att ha potatissallad på pizza :p (brukar alltid ha de då vi har det hemma)
3. Jag är mörkrädd då jag är själv
4. Jag är "bådhänt", kan skriva med både höger och vänster.

Hur vill du helst att andra ska vara?
Dom får väl vara hur dom vill. Sen väljer jag att umgås med dom som verkar vettiga.
Man ska vara lojal och gärna finnas där om det är något. Bry sig om en. Sen en väldigt
viktig sak är att ha humor! att kunna släppa loss och inte ta sig själv på så stort allvar.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Njaee.. nån enstaka gång som nån sagt Tk men annars var det bara Jessica :)

Beskriv dig själv med 5 ord?
envis, humor, glad, galen och känslig

Trivs du där du bor?
Lite både och faktiskt.

Tycker du om någon just nu?
Ja jag tycker om många:) sebastian, mina vänner och min familj

Har du många framtidsplaner?
Ne det kan jag inte direkt påstå att jag har. Inte än iaf men det kommer.
Har just tagit studenten så det är bara vänta och se vars livet för mig!
Första planen är väl iaf att skaffa sig ett jobb..

Beskriv hur ditt drömliv ser ut?
Mitt drömliv.. oj vad svårt. Finns så många olika tankar och fantasier om hur mitt drömliv ser ut! Men huvudsaken i mitt drömliv är att jag är trivs med det jag gör och är lycklig!

Har du ett bra självförtroende?
Inte det bästa och inte det sämsta. Jag tycker det kan vara väldigt olika fran dag till dag, kan bero helt på vilket humör jag är på just en dagen.

Vad har du för intressen?
Musik, vänner, läsa, måla, ha kul och ba leva livet!

Vilken är din favoritmat?
Åh det finns ju så mycket som jag tycker om. Hamburgare är jävligt gott, och kycklingfajitas.
Mammas curryröra med paprika och kassler är också jävligt god! Och mammas köttfärssås!
Mammas mat är nog min favoritmat bannemej :D

Vad har du för motto?
what goes around comes around
& som man bäddar får man ligga

Hur var du som barn?
Jag var väldigt påhittig som barn, och hade mycket energi.
Sen har mamma berättat att jag inte var att leka med då jag inte fick som jag ville,
då kunde jag lägga mig ner på golvet och skrika och bli heeeelt tokig. Jag var nog väldigt
bestämd och envis som barn :p Och är nog lite sån fortfarande idag ^^

Vad tycker du om fildelning?

Bryr mig inte alls.

Varför bloggar du?
Har bara haft min blogg i några veckor, men jag tänkte att det kan vara kul att skriva om sitt liv och ha möjlighet att kunna blicka tillbaka sen på roliga saker och minnen man gjort. Sen har jag upptäckt att det är väldigt skönt att bara få skriva av sig lite.

Vad kan man leva utan?
Ryggont:(

Vilket är viktigast hos din partner?
Lojalitet är viktigt. Att man är omtänksam och bryr sig om en.
Och självklart humor, kunna vara barnslig och oseriös men seriös när det gäller.
Att vara sig själv och kunna prata om vad helst med en. And all that i already have! > sebastian<3

Hur ofta lagar du mat hemma?
Inte ofta.. haha. Jag är inte bra på att göra mat så det
blir oftast sebastian som gör middagen och jag diskar :p

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
oj.. jag vet faktiskt inte. Måste nog säga Sverige!

Är du pinsam på fyllan?
Kan hända,ja. Beror nog på hur mycket jag dricker också.

Människa som gör dig enbart ledsen?

..ska man inte umgås med

Människa som gör dig enbart glad?
Finns så många som gör mig enbart glad. Men det får väl bli min älskade familj och sebastian :)

Värsta känslan?
Ångest, dåligt samvete, och känslan av att man vill hjälpa men inte kan.

Favorit tv-program?
Har hur många favorit program som helst ju! Men Top model och Biggest loser typ?

När grät du senast?
I förrgår.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag hade nog ändrat på min ekonomi så jag blev jätte rik och kunde göra allt jag vill göra!

När blir man gammal?
"Vi slutar inte leka för att vi blir gamla; vi blir gamla för att vi slutar leka."

Vill du säga förlåt till någon?
Ne,dont think so.

Vem är din hjälte?
Mina föräldrar, för att det alltid ställer upp för mig!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Jag är nog hellre lycklig än snygg faktiskt. Men samtidigt vill man inte vara riktigt ful heller..
Men jag väljer nog lycka före snyggheten! Bäst hade ju varit om man kunde mixtra lycklig&snygg i en.

Vilka personer beundrar du?
Min storasyster Jennifer.

Vem har makten i ditt liv?
Jag

Har du någon dold talang?
Hm nae inte va jag vet. Jag är en hejjare på minigolf iofs! ;D

Har du någon fobi?

Insekter och kryp, jag får typ panik av dom! Då menar jag verkligen panik. Fåglar är också rätt nasty.



Kommentarer
Postat av: Frida

hoho va skoj ;D uppdatera mera, jag har tråkigt babe :(

2010-09-11 @ 21:21:26
URL: http://fridamfl.blogg.se/
Postat av: unni

snor den här listan ;)

2010-09-11 @ 23:28:46
URL: http://yourainagain.webblogg.se/
Postat av: Frida

okej, har inget annat för mig så ;D kolla in om en stund

2010-09-12 @ 00:37:18
URL: http://fridamfl.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha NU är jag klar, tog nästan en timme.... :I

2010-09-12 @ 01:37:43
URL: http://fridamfl.blogg.se/
Postat av: Jennifer

naaw babi :)

2010-09-14 @ 15:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback