SÅ VAR DET MÅNDAG

Jahapp då var helgen över. Som ni kanske märkt så är jag urusel på att uppdatera på helgerna, men jag har inte tid att blogga då.. Har så mycket annat för mig, plus att nu ses ju jag och Sebastian bara på helgerna så har inte riktigt tid känner jag, vill umågs med han så mycket som möjligt. Så jag tänkte skriva lite kort nu om hur min helg såg ut :)

I fredags var vi hemma och drack lite öl, åt chips och tog de bara jävligt lugnt. På lördagen så fyllde min morfar år och vi (hela familjen) var bjudna på middag på wärdshuset, där vi åt en jätte fin trerätters middag. Åhh, till efterrätt fick vi peach melba vilket var riktigt mumsigt! För ni som inte vet vad det är, så är det glass med persika, hallon, grädde och vaniljstång :) Det var iallfall en riktig fin middag med trevligt sällskap! På söndag var det loppis på folkets hus, och det var en riktig stress ska ja säga er att packa, ställa iordning och få upp allt i tid osv. Men det gick bra och vi lyckades få bort en hel del faktiskt! Storasyster lyckades sälja för 2000kr :o helt sick. Jag tjänade väl inte ihop lika mycket men, fick mig lite kosing iaf! :P Ja, så såg typ min helg ut.

Och nu är det Måndag igen, ny vecka.. suck. Jobbigt med skola! Längtar redan tills det blir helg igen. Jaja.. ikväll ska jag underhålla mig med massa tv och chips&dipp (som vanligt). Bjuder på lite bilder sen middagen i Lördags innan jag drar mig härifrån.

Sebastian,jag,Henrik,mamma,morfar,mormor,storebror,storasyster och Ulf :)


Den goda efterrätten peach melba



Kommentarer
Postat av: Unni

sv: visst är den! love it :)

2010-09-27 @ 20:59:59
URL: http://yourainagain.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Ja mätt som en plätt blev vi allihop : )

2010-09-29 @ 20:44:36
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback