in åsele!

Ja då var det Onsdag. Sitter i Åsele och bara tar det lugnt, kom ur duschen för ett tag sen. Hade ju egentligen tänkt åka till Vännäs ikväll eftersom jag har skola imorgon, men jag tror fan jag stannar över natten och tar 07.00 bussen imorgonbitti istället. Då får jag sova en natt till med finaste! :) Igår åt jag och Sebastian på timmergrillen, det var gott! Sen såg vi på "I skuggan av värmen", faktiskt en väldigt bra film tyckte jag.. kanske lite seg, men den var väldigt rörande. Värd att se iallafall! Ikväll ska vi förhoppningsvis se Lovely bones :))) HOPPAS! Är råtaggad på att se den!

Aja.. Nu ska jag gå och värma mig en pizza i mickron och kolla
på Extreme home makeover, sen Tyra Banks show!


Bjuder på en skön låt med Martin jondo! Lyssna och njut.


Kommentarer
Postat av: Frida

Det är onsdag! :O

2010-09-22 @ 19:48:26
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback