happyyyy:D

Jävligt slapp dag idag, hade bara historia sen slutade jag :) Upptäckte på mitt schema också att jag bara har två lektioner imorgon, pedagogiskt ledarskap som jag inte behöver gå på eftersom jag ska få göra ett enda stort prov i hela kursen också har jag arbetssätt&lärande med ettorna men de ska ha prov och det ska inte jag.. så på den lektionen behöver jag inte komma heller.. jag är i stort sett ledig imorgon :o Och varje onsdag är jag ledig, vilket betyder att jag är ledig i två dagar!! Tror inte jag orkar sitta i Vännäs i två dagar utan skola, kommer bara sitta inne i lägenheten och ha fett tråkigt så jag drar nog till Åsele ikväll och träffar familjen och Sebastian :D wiee! Fan vad skönt med två dagar ledigt plus att jag får träffa baby redan idag istället för på fredag! hihi

Kanske man skulle ta och börja packa lite mer inför loppisen.. så kan jag ta med lite nu på bussen då jag åker. Har ju så jäkla mycket jag vill få bort, hur ska jag få med mig allt till åsele är ju frågan? haha, äsch de löser sig nog. Jag får packa smart helt enkelt! Gud vilket ointressant inlägg haha... ;9 Hejdåå!



Lägger upp en fet låt med en jävligt skön/bra video!
Kolla hur klockren den är bara!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hur blir de med skolan på fredag då? ;)

2010-09-21 @ 15:33:25
URL: http://leyasmatte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback