BRA DAG!

Wohoooo, idag är en bra dag! För det första så är det HELG(!!!:D) för det andra får jag pengar vilket är jävligt najs, plus att jag ska hem till Åsele ikväll och få vara med finaste Sebastian och familjen, kan det bli bättre?? Juste, idag har vi även varit tillsammans i 1 år och 8 månader <3 Anyway, idag när jag gick hem från skolan så höll jag typ på dö av hunger.. och när jag gick förbi ICA så såg jag att dom sålde parisare där för bara 10kronor, så jag slog till och köpte mig en! Gott vare och de satt verkligen där det skulle!

Nu ska jag börja packa och fixa så allt är klart till halv 5 då min buss går. Men innan jag går härifrån så ska jag bjuda på ett galet skönt klipp med Soran ismail där han pratar lite om SD och Jimmie Åkesson, vårt riksmongo nummer 1 ;) haha, han är bra skön asså!


Kommentarer
Postat av: meeriah

hihi tacck hur är det med dej nu förtiden då :D

2010-09-24 @ 15:57:52
URL: http://meeriah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback