19 september!

Det är fan fint väder ute ser det ut som! woho:) ba hoppas! Just duschat och klätt mig, sitter nu och lyssnar på skön musik med kultiration! Fett bra grupp måste jag säga, har hört rykten om att dom ska uppträda i Umeå snart????! Måste ta reda på om det stämmer, måste lätt se dom isåfall! Hade varit as najs juuuu! :D

Idag är det 19 september allihopa! Dags att gå och rösta! Jag väntar bara på att Sebastian ska duscha klart, och att klockan ska bli tre, DÅ ska vi gå och rösta! Vet typ fortfarande inte riktigt vad jag ska rösta på :s hm. Jaja, idag är det söndag.. boring sunday. Sebastian måste åka tillbaka till Åsele idag.. jobb imorgon! Känns lite trist, men helgen har varit underbar och det har varit jätte mysigt att fått träffas! Och vi ses ju faktiskt igen om bara fem dagar :) hihi, i love you sugarpie :*

Åh förresten, jag mamma och Jennifer har hyrt bord på ett loppis nästa helg :P Har en hel del som jag kan sälja bort, kanske man får ihop sig en liten slant om man har tur! Näe, nu ska jag gå och packa ihop lite grejer till loppisen som Sebastian kan ta med sig till Åsele idag då han åker så har jag mindre att bära nästa helg då jag ska dit.. hoho! Hej!


Jävligt skön låt med Kultiration som jag sitter och lyssnar på just nu B)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback