22:53

Idag har jag och Sebastian varit tillsammans i 1 år och 10 månader :) Inte länge kvar tills vi firar 2 år nu! ihh, kommer bli så underbart. Vi ska göra något speciellt då, men vad har vi inte riktigt bestämt. Men något som vi aldrig kommer glömma iallafall! Det enda vi har bestämt är att vi ska sova på hotell. Åh vad jag längtar :) :)

Har prov på fredag i pedagogiskt ledarskap så mestadels av dagen har bara gått till att plugga. Ska fortsätta att plugga imorgon, är ett viktigt prov som jag MÅSTE få godkänt på för att klara kursen. Så jag ska stenplugga tills på fredag så att allt verkligen sitter! Wish me good luck. Mja.. jag har inte så mycket mer att skriva om så jag gör en snabb plus och minus lista över vad som är bra och mindre bra för tillfället.

+ får pengar imorgon
+ snart helg
+ sebastian
+ snart julafton
- inte köpt en enda julklapp än
- hittar ingen lägenhet i lycksele
- mitt hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback