PIERCING:/

Imorse tog jag det stora beslutet att ta ut min tungpiercing som jag haft i snart sex år. Känns riktigt tomt och konstigt i munnen när man är van att ha något där. Hade riktigt stor beslutsångest över om jag skulle ta ut den eller inte, men nu är det gjort och nu går det inte att ångra sig. Jag kommer säkert att sakna den med tiden men samtidigt känns det skönt att slippa den. Blandade känslor! Förhoppningsvis så blir iallafall min tandläkare glad :p Plus att jag kanske får billigare tandvård utan piercing,bara hoppas! Fyller ju fasiken 20 om 42 dagar (wohh,tagga!!) så det här blir mitt sista år som jag får gratis. Så om det nu skulle bli en slant billigare så hade ju inte det varit helt fel!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback