SOVA LÄNGE,LYCKSELE&JULAFTON

Känns fortfarande väldigt tomt i min mun.. haha. Sitter och leker med tungan hela tiden och kommer på mig själv att jag inte har någon piercing kvar :p Anway. Imorgonbitti ska jag sova lääänge, var så jäkla trött imorse och jag ville verkligen inte kliva upp ur sängen men gjorde det ändå, så imorgon förtjänar jag fan att få sova ut!

Sen klockan två ska jag ta bussen från stan till Lycksele :) Blir nog skitbra. När jag kommer fram ska vi se på nästa avsnitt av The walking dead som kom ut idag :D Tycker det är så kul att vara på besök i Lycksele. Och nu har syster även julpyntat lägenheten för hela slanten så det ska bli mysigt att få komma dit och få lite julstämning :) Är ju bara 30 dagar kvar nu!! :o

Haha,hittade en nedräknare till julafton som jag la in här på bloggen! Då slipper jag tänka i huvudet hela tiden hur länge det är kvar, kan jag bara gå in här och kika! Längtar såååå tills julafton! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback